pondělí 15. března 2010

Po prázdninách

"Zimní" prázdniny skončily a teď by to chtělo ty opravdu jarní. Někdy mám pocit, že snad čekám na Godota a ne na jaro. Podle kalendáře už v neděli bude první jarní den, ale jsem zvědavá na realitu. V práci to bylo jako každý první poprázdninový den, krocení divé zvěře. Šlo hlavně o to, sdělit si zážitky z prázdnin, čemuž jsem nehodlala bránit, protože přírodním živlům prostě zabránit nelze. Sama jsem byla jak Alenka v říši divů. Odvyknu rychle, znovu si zvyknout jde výrazně pomaleji:-). Den se přehoupl do druhé poloviny a odpoledne mě čekalo nákupní kolečko. V Bille přede mnou platil takový mladík docela zajímavý nákup, měl tam jen jogurty a pivo. Jenže si evidentně špatně spočítal cenu a u pokladny mu pár drobných chybělo. Zaujalo mě, že vrátil jogurty, nikoliv pivo. Zjevně vitamín B potřebuje víc než mléčné kultury. Paní pokladní mu to moc neusnadnila, hulákala to desetikorunové storno na celou prodejnu. Chlapec byl celý rudý a nic bych nedala za to, že se hned na chodníku jedním pivsoněm musel uklidnit. Prodavačku ovšem  vzápětí stejně hlasitě zaujaly moje dvacetikorunové kupóny, takže na milého mladíka rázem zapomněla. Jo, jo, v Bille na Letné personál nikdy nezklame.

8 komentářů:

  1. OT - zaujala me anketa :))))
    vysledky mluvi za vse :D

    OdpovědětVymazat
  2. No mlíko zahleňuje, takže chválím maldíka za výběr :o))
    To já tak jednou nakupovala v Bille. Nákup jak pra...ehm..jako hrom a když jsem měla platit ...otevřu peněženku a pusto...tatíček mi vykradl peněženku a neřekl mi to. Od té doby mám obsesi a kontroluju si peníze před nákupem, během nákupu a ještě těsně než přijdu na řadu u pokladny a ani tak nejsem upe klidu...:oDDD Co dokáže vyvolat takový jeden malý trapas, že... :oDD (pak mám mít normální děti)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem se dnes ve skolce ptala jedne pani ucitelky, ktera si stezovala, ze je venku zima, kdyz byla s detma na zahrade, jestli uz ma pripravene na vikend plavky. Rise Nemecka hlasi na vikend 18 stupnu. Huraaaaa. Myslim, ze to bude, jak ocekavam ,... ze zimni bundy do tricka, ... ale ne, ze by mi to vadilo!

    OdpovědětVymazat
  4. My tu sice Billu nemáme, ale Penny tu je... A tam jedna příšerná pokladní. Jak mám ožnost výběru, jdu k jiné, i kdyby tam byla dvojitá fronta! Tato pani pokladní je nadmíru "vtipná". Jen ty její průpovídky přijdou vtipné jen jí, bohužel... A včera nás zarazila asi všechny, když na celou prodejnu pronesla něco velice sprostého o sešívačce... A přešla to jakoby nic. Všichni jsme jen vytřeštili oči. Přemýšlela jsem už mockrát, zda nemám jít za vedoucí a něco jí už říct, ale pak jsem si řekla, že se na to můžu také vykašlat... :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou čekání na Godota v divadle a Alenka v říši divů 3D, to blbost jedné pokladní přehluší raz dva :o)

    OdpovědětVymazat
  6. No u nás někdy u pokladny bývá vtipný náš tatínek ato je snad horší..není si kde stěžovat, Gábi:-)))

    a chkapec prostě potřebuje kvasnice..to je jasné!

    OdpovědětVymazat
  7. Ze stránek pivovaru:
    Při vypití 1 litru piva lze počítat s následujícím průměrným přínosem vitamínů:
    Vitamin B1 - thiamin
    (3 % denní potřeby) - odbourává ve tkáních sacharidy, tzn. že dodává tělu energii, dále má význam pro růst, trávení a nervovou aktivitu
    Vitamín B2 - riboflavin
    (20 % denní potřeby) - je protetickou skupinou pro organismus důležitých oxidačně redukčních enzymů.
    Niacin
    (45 % denní potřeby) - se významně podílí na výživě buněk. Působí při uvolňování energie z tuků a sacharidů a při hromadění tělesné energie. Je součástí dvou koenzymů, pomáhá syntetizovat tělesný tuk a cholesterol.
    Vitamin B6 - pyridoxin
    (31 % denní potřeby) - hraje důležitou roli při metabolismu a absorpci bílkovin, reguluje roli tuků a sacharidů, pomáhá správní funkci nervového systému a tvorbě červených krvinek.
    Kyselina listová
    (52 % denní potřeby) - je základním vitaminem, který podporuje tvorbu červených krvinek, metabolismus aminokyselin a obnovu veškerých buněk v těle.
    Je vidět, že se chlapec dobře stará o své zdraví:-)

    OdpovědětVymazat