pátek 5. března 2010

Páteční "Sex

..... ve městě" bohužel už skončil a tak televizní obrazovka pro mě ztrácí smysl. Nicméně jsem pochopila, že tento večer je jako stvořený pro vážnou hudbu (tedy v případě, že jsem schopna pobytu ve společnosti). Opět se mi naskytla možnost koncertu v Rudolfinu a tak mě dnes večer čekali Martinů, Dvořák a Bartók. Mám ráda ty chvíle v Rudolfinu, hodinu před koncertem, kdy tam ještě takřka nikdo není a my u sklenky šampaňského uvolněně plácáme o ničem. A hudba je na závěr pracovního týdne lepší než divadlo, vyčistí hlavu, navodí atmosféru. Příjemně jsem relaxovala, srovnala si myšlenky. Večer byl pak korunován průnikem do zákulisí, a strávit čas s filharmoniky je tedy opravdu zážitek. Cesta domů byla zážitek také, ale na opačném pólu pocitového spektra, protože na návrat zimy už opravdu nejsem připravená ani psychicky ani fyzicky. Bohužel zdá se, že víkend bude pěkně mrazivý. Ale díky tomu, že začínají prázdniny, tak to snad i vydržím. I když jarní prázdniny bych nerada zaměňovala se zimními.

4 komentáře:

  1. Takže ne sex, ale přímo sextysex filharmoniků ve zmrzlém městě Pražském. To je opravdu lepší než TV, i když na ČT1 běžel povedený Irský film Snídaně na Plutu.

    OdpovědětVymazat
  2. V tom nejlepším slovasmyslu závidím :o)

    OdpovědětVymazat
  3. No obávám se jitko, že ty prázdniny zimní budou:-(my je neslavíme, tak mi to aspoń nemusí býl líto...

    OdpovědětVymazat
  4. óó, tak tomu říkám kvalitní náhrada Sexu :-))

    OdpovědětVymazat