středa 2. listopadu 2011

Zimní obutí

Nemám na mysli, bohužel, luxusní zimní botičky, o kterých by se mi psalo mnohem lépe, ale  zimní kola. Konečně jsem slavnostně přezula do povinných zimních pneumatik, jak přikazuje náš nový kočkopes, čili zákon o zimním obutí auta. Spořádaně jsem se objednala již v půli října, ovšem k akci došlo až na poslední chvíli. Několikrát na mě zapomněli, takže jsem se musela připomínat, přehazovat veškerý svůj program a pořád dokola poslouchat, jak mají teď hodně práce, protože všichni chtějí přezout. A na to já odpovídám, že je mi to fuk! Mám snad kvůli tomu přezouvat už v srpnu, aby to páni řemeslnici stihli? Co je to za další český návyk, samozřejmě podporovaný médii, že teď najednou všichni chtějí přezout. A kdy to jako mají chtít? Servisy, že jedou naplno. A co jako? Mě, jako zákazníka to nezajímá, nehledě na to, že někteří zaměstnanci jedou naplno pořád. Dvakrát do roka mají v servisech trochu více práce, vědí to dopředu, tak si to mají zorganizovat. Nehledě na to, že samozřejmě hbitě podražili, takže rozhodně nedělají za minimální mzdu. Jsem tím přístupem rozladěná, už jen proto, že se to všechno vrací do předlistopadové doby. Je to jen o kamarádíčkování, o tom, kde máte nějakého známého či protekci. A když chcete normální seriózní služby za normální peníze, nedostanete je. Jelikož mám, bohužel, s dělnickou třídou a řemeslníky v poslední době příliš podobných zkušeností, ještě mám několik rozhořčených článků v zásobě. Zimním obutím to jen začalo:-(




3 komentáře:

  1. Já jsem zatím řidič na baterky a také se tak tvářím... výměnu pneumatik (ještě protentokrát) zařídí manžel. Co se týká řemeslníků, mám na ně také spadýno...těším se na vaše příspěvky

    OdpovědětVymazat
  2. A nebylo by z toho na novou knihu?! Také bych dodala zážitky:-)(

    OdpovědětVymazat
  3. ani se nepřidávám,využívám výhod manželského života a přezutí auta jen vyžaduji:)

    OdpovědětVymazat