středa 23. listopadu 2011

Plyn

Plyn už syčí z trouby ven....
   vtírá se mi neodbytná melodie vždy,když pomyslím na Pražskou plynárenskouJ. S plynem mám letos opravdu potíž. Potřebovala jsem revizi kamen, kterou mi Pražská plynárenská pořád vnucovala. Když jsem jejímu soustředěnému nátlaku podlehla, a zkusila si objednat její avizované služby, ukázalo se, že je to spojeno s podmínkou podpisu o prodloužení smlouvy, což jsem odmítla, jelikož nemám ráda ultimáta.
Jala jsem se hledat plynaře vlastního. Po mých posledních zkušenostech s řemeslníky jsem také aktivně šetřila a přemýšlela, jak ve školním roce dostat dovolenou, protože řemeslníci,jak známo, rádi chodí, kdy se to hodí jim. Dva pokusy se nevydařily, plynaři sice slíbili, ale nepřišel nikdo. Samozřejmě takřka bez omluvy - jeden. Druhý zavolal asi dva dny poté, že mu bylo nevolno a že se někdy ozve s novým termínem. Neozval se. Už jsem propadala panice. Z plynu mám poměrně respekt a představa, že večer ulehneme a ráno se neprobudíme, protože naše wawky netěsní, nebyla zrovna povzbudivá. Nakonec se mi podařilo objevit firmu Jílek. Sice z Prahy 8, což je vzhledem k našim modrým zónám na Letné vždycky trochu problém, ale už mi to bylo jedno. Firma jednala vstřícně a nabídla mi termín, který se hodil mně! V pátek odpoledne. Ještě jednou jsem se přeptala, zda jsem se nepřeslechla. Znám český návyk odjíždět už v pátek v poledne někam na chalupu, tudíž jsem se chtěla ujistit, že opravdu přijdou v pátek odpoledne? A nejen že přišli, ale i svou práci odvedli naprosto precizně a za normální cenu. Cítila jsem se trochu jak v Jiříkově vidění, na takový servis opravdu v poslední době nejsem zvyklá. Tudíž mi nejen opravili plyn, ale i výrazně zlepšili  náladu. A aby bylo jasné, o koho jde, je to firma Jílek z Prahy 8. Mohu jen a jen doporučit.

4 komentáře:

  1. Dle Vašeho příspěvku , ale i zkušenostmi většiny z nás je vidět , že je něco špatně !
    Heslo, zákazník náš pán se většinou vytratilo do neznáma !
    Kde se stala chyba ?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak gratuluji, že tentokrát nejsi rozladěná avyšlo to.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za kontakt, zkusím to, zrovna potřebujeme revizi plynového kotle :-)
    HanaF

    OdpovědětVymazat
  4. Parááda, škoda, že je to tak daleko...

    OdpovědětVymazat