čtvrtek 3. listopadu 2011

Ben Cristovao

VIP opravdu táhnouJ. Nám, co jejich mediální život nesledujeme, občas jejich popularita přinese nečekaně překvapivé okamžiky. Znovu jsem si to připomněla dnes, když malé treperendy přišly sondovat, jestli jsem opravdu učila Bena Cristovaa. Moje přikývnutí v nich probudilo frenetické pištění. Poněkud zaskočená jsem dodala, že jsem byla jeho třídní a dovedla ho k maturitě. Tím jsem některým jeho fanynkám doslova vyrazila dech. Dusíce se tím zjištěním dospěly k závěru, že se teď mohu chlubit tím, že mají stejnou třídní jako měl BenJ. Udiveně jsem kulila oči a pro jistotu se ani nesvěřila, že tím pádem vlastním několik fotografií, kde Ben jako náš student samozřejmě vystupuje. Zřejmě bych se dožila nějakého návalu do prostor našeho miniaturního kabinetu, kde by se dožadovaly pohledu do mých maturitních alb. Pak mi došlo, že zatímco pro mě je Ben pořád to dítě, respektive student, který opisoval při písemkách z dějepisuJ, pro ně je to už trochu jiná kávaJ Starší úspěšný muž, který právě děsně letí. A tak jim asi nějaké ty fotky přinesu, ať mají radostJ Budu pro ně taková zprostředkovatelka mediálního pozlátka, protože na to opravdu letí. Potvrdila mi to i další dnešní  příhodičkaJ Snažím se je připravit na besedu s Jiřím Stránským. Snaží se, byť pro některé byla tato persona dosud utajena. Přesto naše společné snažení bylo uzavřeno jedním vysloveným přáním: „Paní učitelko, příště byste ale mohla pozvat třeba Lucii Bílou, na tu bychom se nemuseli tolik učitJ

Byl to takový veselý VIP denJ
                                                              Pradávné školní výlety:-)

4 komentáře: