sobota 12. listopadu 2011

Půlnoc v Paříži

 Ráda bych ji strávila i reálně, J ale zatím se musím spokojit pouze s virtuální návštěvou. A Bio Oko mi ji umožnilo. Na tento Woodyho film jsem se fakt těšila. V podstatě mě nezajímal děj, ale reálie, těšila jsem se na virtuální procházku mou oblíbenou Paříži. A užila jsem si. J Navíc i děj byl celkem přijatelný, herecké obsazení dobré, námět výtečný- jako by to psal přímo pro mě:-), prostě Woody nezklamal, jako ostatně nikdy. Jeho Prokletí žlutozeleného škorpiona mě vždycky spolehlivě vytáhne ze splínů a deprese. A zdá se, že Půlnoc v Paříži bude totéž. Ale zatím nemám DVD a tak ve mně doznívá atmosféra filmu a pořád mě nabíjí. Funguje to i po několika dnech. Půlnoc v Paříži mě prostě i uprostřed Prahy pohladila na duši.



7 komentářů:

  1. To je dobrý nápad, napíšu.Jen, jestli mě vyslyší:-)

    OdpovědětVymazat
  2. díky za tip!!
    Paříž mám na obraze, snad jednou dojde i na výlet :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mohu jen doporučit, výlet do Paříže:-D

    OdpovědětVymazat
  4. A ještě tohle by se vám mohlo hodit http://www.festivalff.cz/-Praha-?lang=cs

    OdpovědětVymazat
  5. Mluvíte mi z duše, já už jsem film viděla dvakrát :-) a určitě ne naposledy a taky jsem ze spojení Paříž a Woody Allen nadšená.
    Mimochodem, pokud máte ráda Paříž, můžu Vás pozvat na svůj druhý blog www.pariz-pro-pokrocile.blog.cz.
    HanaF - praga-magica

    OdpovědětVymazat
  6. Mockrát děkuji, pozvání s díky přijímám, protože Paříž je moje srdeční záležitost. Už jsem nakoukla a jsem nadšená, děkuji.
    Děkuji i Aranel, žel odkaz mi zatím nějak nefunguje. Zkusím to v práci, třeba máme lepší připojení
    A děkuji všem za milé komentáře, reakce a doporučení:-)

    OdpovědětVymazat