pátek 11. listopadu 2011

Magické datum

Také vám učarovaly dnešní jedničky? Určitě nejste jediní, ba spíš naopak, řekla bych, že dnes vypukne jedničková mánie. Počínaje svatebními obřady a konče svatomartinským veselením. V jedenáct hodin jedenáct minut a jedenáct vteřin se začíná prodávat svatomartinské víno, a musí to být na chlup přesně, jak mě poučil pan nakladatel, který má Martina v rodině, a tudíž pro vinnou lahůdku určitě vyrazí. Tradice spojené se svatým Martinem mám ráda, snad kromě jeho nehezkého zvyku jezdit na bílém koniJ, který ale letos naštěstí nezrealizoval. Ovšem víno a svatomartinská husa jsou tradice veskrze příjemné. I na Letné si je připomeneme. Zemědělské muzeum je chystá na zítřek pod lákavým názvem Letenská husa J, (doma mi  škodolibě tvrdí, že bych se měla přihlásti za patronkuJ), a určitě budou stát za to. Mě samozřejmě víc láká to víno, které je při podobných akcích v Zemědělském muzeu přímo luxusní. Takže se tam možná potkámeJ u skleničky nějakého dobrého mokuJ
K dnešnímu datu by se hodily i jedničky i ve škole, ale těmi jsem dnes šetřila.  Výsledky ukazovaly spíš na květnová data než na dnešní magickou souhru. Tolik, kolik jich skrývá dnešní datum, jsem jich opravdu nerozdala. Snad příště….. J


Žádné komentáře:

Okomentovat