pondělí 14. listopadu 2011

Smog

V Praze smog eufemisticky nazýváme mlhou, takže jsme dneska měli hodně mlhavý den. Ráno jsem skoro netrefila do práce, a kolem jedné mě poněkud zneklidnilo, že se mlha stále nerozplynula, což evokuje odpolední cestu mlhavým údolím i nazpátek. Nakonec jsem se přesouvala na Letnou v celkem slunečném mezičase, který ovšem poměrně rychle vyprchal. Dnes mi to kapku udělalo čáru přes rozpočet, jelikož jsem odpoledne měla fotit fotky na obálku nové knihy. Ovšem slunce bez milosti řeklo dost už krátce před čtvrtou, tudíž zbývala mlha přede mnou mlha za mnou. Smluvené focení se ale nezrušilo, tudíž jsme se vydali na Bílou horu v mlhavé naději, že tam mlha nebude. Byla. Tudíž bylo nutno pracovat s tím, co bylo:-) Znovu jsem si ověřila, že fungovat jako fotomodelka je nad moje síly, křením se, šklebím, jsem nepřirozená a křečovitá. Pan fotograf se mnou měl svatou trpělivost. Tudíž to ve finále byl zážitek. Pro mě určitě,pro pana fotografa spíš pěkná dřina. Navíc zahalená mlhou. Ale jelikož se z té mlhy vynořuje už skoro hotová kniha s termínem vydání, mám radost. Zatím mlhavou,ale brzy se již rozjasní:-)

4 komentáře:

  1. Tak já Vás hned vyvedu z omylu!!!!!Jste opravdu hezká dáma a fotka je zajímavá,za sebou řítící se tramvaj,všude mlha a vy si klidně čtete....bude to asi moc dobrá kniha!!!!!Ale nebojte,nelichotím,a nemám žádné děcko na Vaší škole, hihi Daja

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že je to velmi povedená fotka. :-)

    Jo a mha za mnou a mha přede mnou, to je tady taky. Aspoň, že na pár metrů je vidět a dcera tak může čučet na havrany.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji Vám, dámy, za milé komentáře. A přeji nám všem, ať už mlha pomine....

    OdpovědětVymazat
  4. :-) ta fotka je fakt dobrá- zábavná -originální ;-)

    Koukám, že gabrosyndrom zaplavil celý Blogsvět :-) -všichni podlehli kouzlu objektivu a fotí se na všechny způsoby, nestačím se divit! :-))Ale ráda si ty fotky prohlížím.

    OdpovědětVymazat