sobota 27. dubna 2024

Poslední zvonění

Pro mě  po dlouhé době první poslední zvonění v novém prostředí. 

Úplně jiné, než jsem dosud znala. 

Tradice je stejná, přesto pro každou školu vlastní a neopakovatelná. 

Tady to bylo celé dopoledne. 

Veselé a uvolněné. Bez zbytečné devastace. Nic se neničilo, nevyhazovaly se lavice z okna. 

Kreslilo se po spolužácích, to asi každý bral jako tradiční recesi. Nečmáralo se po zdech ani po zemi. 

Zpívalo se. Každá maturitní třída měla svou píseň. Prostě se loučili s písní na rtu. 

Ve finále jim celá škola zazvonila a zatleskala při jejich "posledním" školním odchodu ze střední školy. 

Teď už jenom zkouškově:-)

Bylo to vtipné a milé. 



 




2 komentáře:

  1. Davida čeká příští týden první poslední zvonění. Mají ho organizované formou fotbalového turnaje. Mile mě překvapilo, na Klářině střední škole jsem vždy trnuli, co bude mít díky mouce a octu zničené.

    OdpovědětVymazat
  2. Tu devastaci prostě nechápu. Někde je to opravdu tradicí, mě tedy ta nenásilnost nyní mile překvapila. Přeji tedy Davidovi, ať je to zážitek. Hezký a v tomto případě i sportovní:-)

    OdpovědětVymazat