neděle 4. prosince 2011

Už!!!!

Tak dnes mohu říct tolik očekávané: A je to tadyJJJ.
Dnes, musím konstatovat, že pro mě překvapivě, že už dnesJ, jsem dostala výtisk svojí třetí knihy. Čekala jsem ji až po neděli, takže šlo o nečekané, ale velmi milé adventní překvapení. Moje třetí kniha spatřila světlo světa. Držím ji v ruceJ!!!
   A znovu se vrací ty nepopsatelné pocity, které si pamatuji už od Heřmana - radost, štěstí, spokojenost. Raduji se ze třetí knihy a tímto ji vysílám do světa. Doufám, že vánoční trh jí prospěje a že udělá radost i dalším lidem, nejenom mně. A jelikož jde o fejetonky na cestu do tramvaje, přeji ji šťastnou cestu. Právě vyjíždíme…..

15 komentářů:

  1. Šťastnou cestu a hodně cestujících, pokud někde na cestách potkám, určitě se svezu a ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. I já přeji šťastnou cestu se spokojenými cestujícími...já až ji potkám povozím ji v metru :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji hodně štěstí,at´jde z ruky do ruky a potěší jako jako její předchůdkyně!Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji a prchám do knihkupectví!!!

    OdpovědětVymazat
  5. gratuluji!!!!
    těší se, až si ji přečtu- nejlépe v posteli, tramvaje máme z ruky ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratulu! A napíšu Ježíškovi, sice už prý něco shání, ale dostane další tip. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. To je pěkně načatý druhý adventní týden, Jak jen to půjde zajdu do Prahy do knihkupectví.
    Gratuluji:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji, určitě si jí přečtu

    OdpovědětVymazat
  9. Přeji krásný den a Vaší- naší knížce - spoustu spokojených čtenářů. Díky za námět na prima dárek, snad kolegyně potěším. Bude autogramiáda? Saša

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji! Napíšu si o ní Ježíškovi. A přeji všechno nej k dnešnímu svátku!

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji! Už vím, co koupím švagrové pod stromeček:))

    OdpovědětVymazat
  12. Tramvaje u nás nejezdí, ale na čtení do jiného dopravního prostředku se jistě také bude hodit :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Taktéž gratuluji a jsem moc zvědavá, jestli i u nás ji budou mít...

    OdpovědětVymazat