pondělí 12. dubna 2010

Nálety na Letnou

   Jako dětem školou povinným nám dvanáctého dubna vždycky tloukli do hlavy Gagarina. I dneska mi to nějak mimovolně naskočilo, ač nejsem žádný ctitel kosmonautiky. Pamatuji si na ten agitační popěvek, Dobrý den majore Gagarine, který v upravené podobě vesele pěla Parkanová onehdy americkému prezidentovi. Historie se prostě opakuje, ale Gagarin v podstatě dneska nikoho nezajímá. Přesto mi to nedalo a zmínila jsem se o něm ve škole. A malí primáni opravdu neměli ani anunk. Nicméně asi proto je dnešek Světovým dnem kosmonautiky. Mě ovšem víc zaujalo, že dnes je také Mezinárodní den boje proti hluku. Tady jsem aktivní bojovník. Nicméně asi dost osamělý (ale zase vytrvalý:-)) Ovšem helikoptéry, které dnes zase lítaly nad Letnou, mě hravě převálcovaly. Odletěl Obama a dorazili fotbaloví fandové. A helikoptéra zase monitoruje. Z hlediska běžného života nedokážu definovat, co je větší zlo. Asi ti fotbalisti, jsou tu totiž častěji. Ovšem dva fotbaly v jednom týdnu, to si snad nezasloužím:-( Je to jako trest, i když nevím za co. Dnes se navíc utkala Sparta a Slávie, to je zmatek na druhou. I přes to hnusné podzimní počasí jich tady bylo jako blech. A nechci si ani představit, co bude po utkání:-( A ve čtvrtek znovu. Do toho se vyrojili sociálně nepřizpůsobiví spoluobčané, neb máme v ulici přistavený kontejner. V množství, ve kterém obléhají odhozené odpadky a loví z nich věci, které asi chtějí vyměnit za krabičák, zdatně konkurují táboru rozeřvaných fotbalových fandů. Život na Letné dnes ukázal svou odvrácenou tvář. Jinak bylo dnešní pondělí úplně běžným (hnusně deštivým) pracovním dnem. Podzim v plné parádě.

6 komentářů:

  1. hluk nezávidím.
    na Hané slyšíme pouze "zpěv" romských občanů a pak mrouskající se kočky :)))

    úterý bude určitě lepší..

    OdpovědětVymazat
  2. A já sázím na středu, navštíví nás Pljuščenko a jeho led. Jinak pracovně sleduji všechny fotbálky i hockeje a to prosím, ne že bych byla fanda. Ovlivňuje to moji práci. Tedy, davy agresivních rozvášněnců. Pokud budete mít zájem, můžu Vám Jitko posílat ECHO aby jste se mohla, stejně jako my tady v práci, připravit na mazec.

    OdpovědětVymazat
  3. Gagarina si vybavuju...taky už jsem pomalu pamětník. Děti mě vždycky usadí, když myslím, že jsem ještě mladá.
    Co já bych dala za hluk z Helikoptéry. :o))
    Ale fotbal nesnáším a fanoušky co se chovají jak zvěř ještě víc.
    Třeba vydržať Jitko. A až skončí tenhle hnusnej podzim. Třeba přijde léto. Jenom ať nesněžíííí ...:o( :oD

    OdpovědětVymazat
  4. Jak tak čtu, má naše malé klidné město taky nějaké výhody:-)

    OdpovědětVymazat
  5. fotbal mě tedy nebere..a na letné to musí být běs:-(

    OdpovědětVymazat
  6. Za echo, bych byla moc ráda. Alespoň psychicky se na to připravím. Děkuji předem:-)

    OdpovědětVymazat