čtvrtek 7. prosince 2023

Koncert v Ludmile

Asi už je možné napsat, že jde o tradiční koncert. Pro Moje velké přání. V Ludmile. 

Dnes večer.  Druhá velká adventní akce Nadačního fondu Moje velké přání. V neděli věnce, dnes koncert.

Pokud třeba budete na trzích na náměstí Míru, zastavte se i na koncert.  

Nebo přijďte cíleně. Stanete se tak součástí zajímavého projektu. 

A sluší se upozornit na Listy Prahy 1, kde se lze dočíst nejen o spoustě zajímavých věcí, ale najdeme tam i anotaci koncertu. 

A třeba Vás napadne někdo, kdo by si něco přál. Nějaký zážitek. Nadační fond se pokusí mu to splnit. A nejen v adventním čase. 





A tady už edit, čili jak to dopadlo.
 Koncert byl krásný. 
 Vzpomněla jsem si na ten první, který proběhl v době covidové. Tehdy se zdálo, že bude volněji a pak najednou bác, zakázali trhy. Ze dne na den. A zrovna v den našeho prvního koncertu. Byli jsme tam tehdy tak trochu ztracení, byť koncert byl nádherný. Ale lidí bylo opravdu málo. 
Ale další rok už to bylo lepší a letos bylo takřka narváno, řekla bych. 
Ten prostor v Ludmile je sám o sobě krásný. A když v něm zní výborná hudba, je to zážitek.

   Zážitek jiného druhu je vždycky u vstupu. Vysvětlit lidem, že nyní je na hodinu kostel vlastně nepřístupný, je zde koncert a tak prosím, přijďte později, je někdy úkol nakřka nadlidský.  "Nebo můžete na koncert, samozřejmě...," nabízím:-) 
"Na koncert vám kašlu," sdělila mi jedna nenaladěná turistka.
Jiný pán se zase agresivně domáhal práva prohlédnout si architekturu, protože prostě chce. 
Jedna dáma na mě štěkala, že ona už dala na charitu miliony, tak snad sem může zadarmo.
Další mi řekl, že se se mnou nebude bavit, kostel patří všem a tudíž on se tady bude procházet s fotoaparátem navzdory všem. 

No, nebylo to jednoduché. Naštěstí takových jedinců nebyla většina, spíš naopak. Byť ti, co byli tak agresivní, dokázali potrápit:-).

Ale vše nakonec dobře dopadlo, koncert proběhl a turisté zase mohli dovnitř.
 A Nadační fond Moje velké přání se sem chystá zase za rok:-).
Nicméně, do té doby, nebojte si něco si přát. Přání se mají plnit a fond je opravdu plní. 













Žádné komentáře:

Okomentovat