sobota 18. února 2012

Masáž lávovými kameny

 Jelikož jsem jarní prázdniny nakonec zasvětila psaní a neopustila základnu, přišel čas i na výběr dárkových poukázek, které u nás zanechal Ježíšek, či přišly se zvýšeným narozeninovým číslem. Miluji masáže a mnohé už jsem vyzkoušela, ovšem lávové kameny byly i pro mě premiéra. Po pravdě řečeno, čekala jsem, že pod haldou rozpálených šutrů budu klidně poklimbávat a moje rozpadající se svalstvo nic nepocítí. Opak byl pravdou. Masérka mi záda tak promasírovala, že se cítím být o dvacet (no o desetJ ) let mladší. Byla to divočina. Jsem zvyklá na poklidné, byť důkladné, masáže pro starší dámy. Tady jsem sice byla klasicky uložena na masérské lůžko, jehož miniaturní otvor mi vždycky spolehlivě odkrví hlavu, a tudíž se po masáži často potácím jak pod vlivem alkoholuJ. Tady ale ani nebyl čas usnout. Děvče kolem běhalo jak čamrda, střídavě mě zavalovalo horkými kameny a vonnými oleji, takže jsem byla promazaná jak olejnička. Ale bylo to báječné, byť jsem si nepospala, jak obvykle mívám ve zvyku. Když totiž nastala ona fáze, kterou jsem jako jedinou očekávala, totiž podřimování pod haldou nahřátých kamenů, už jsem zase měla odkrvené čelo. A jelikož jsem se nemohla pohnout, aby se šutry nesesuly, na spánek nebylo ani pomyšlení. Ovšem zase jsem odcházela nabitá energií, a když mi ještě masérka přikázala, že musím doma alespoň dvě hodiny odpočívat, s chutí jsem se na její příkaz vymlouvala až do večera.  Prostě báječný dárek a do psacího týdne přímo ideální. Ještě mám dva v záloze, jen prázdnin už asi tolik nebudeJ.

4 komentáře:

  1. Stejný dárek jsem kdysi dostala i já. Moc mě potěšil! Byla jsem překvapená, co ta procedura obnáší, ale faktem je, že unavená jsem z toho byla taky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Rada hodná uposlechnutí! :))
    A masáže jen o prázdninách? To mi připomíná jeden starší film, kde se pan Heřmánek, hrající policejního úředníka, miloval jen při povýšení, při přeřazení do vyšší funkce. Není to škoda? :)

    OdpovědětVymazat
  3. To zní nádherně. Masáž lávovými kameny jsem ještě neabsolvovala, ale jednou bych nějakou masáž chtěla podstoupit. Ráda bych aspoň chvíli v klidu někde relaxovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Mutile,obé je:-)I když se to prohodí,tak také:-)

    OdpovědětVymazat