úterý 7. února 2012

Odcházení

knižních výher právě započalo. Pravda, byla jsem kapku zamrzlá, ale jelikož jsem zjistila, že moje víra v teplé zítřky je dost naivní a meteorologové na teplotní mrazivý rekord stále čekají (byť pro mě padl už v okamžiku, kdy rtuť klesla pod mínus pětkuJ), nezbývalo, než obout válenky,nasadit ušanku  a vypravit se na letenskou poštu. Chtělo to téměř dvojí oblečení, jelikož úřad je dost intenzivně vytápěn a trpí nešvarem dlouhých front. Tudíž stát tam v oblečení vhodném pro dobyvatele severního pólu se brzy ukázalo teplotně dost náročné. Ale odjakživa snáším horko lépe než zimu, tudíž jsem vydržela i se šálou kolem krku a čepicí na hlavě. Čepice je takový můj mrazivý výstřelek, nejsem zvyklá nosit něco na hlavě. Ovšem nouze naučila nejen Dalibora housti, ale i mě čapku nositi. A to bez ohledu na to, že v ní vypadám jako E. T., protože při pobytu v arktických podmínkách je mi veškerá paráda naprosto ukradená. Tudíž jsem se celkem rozpálená došoupala k jediné fungující přepážce na balíky a mrazivě neochotné úřednici předala své balíčky, čímž jsem je vyslala na jejich ledovou cestu ke čtenářům. Drze si dovolím doufat, že přijeti bude naopak vřelé a že adresátům udělají radost. Činím tak pomyslnou tečku za Deseti stupni ke zlatéJ a už v duchu přemýšlím o další hře. Jsem prostě tvor hravý a soutěživýJ.

7 komentářů:

  1. Děkuji pěkně, jistě nejen za sebe, za cennou výhru a i za reportáž.
    I mně říkávala maminka, když jsem protestoval proti zimním doplňkům:
    "Když se zima nestydí, proč by ses styděl ty!"
    A měla pravdu, tak jak ji maminky mívají. :)
    Na knihu se těším a o vřelém přijetí není pochyb. :) Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  2. :)) Těším se na výhru i na další soutěž. Přeji hezký den, i když si o něm mohu nechat zdát. U nás sněží, fouká a mrzne, prostě ruská zima:).

    OdpovědětVymazat
  3. Poštu máme v Praze ...tu Jindřišskou krásnou ale jak vidím ty ostatní...stejně jako tá naše v HP jsou chuděry a my zákazníci v dlouhých řadách, chudáci v nich.
    Čapku mám letos také...od dětských let snad první..zato hodobožově chlupatou...takže jsem dokonce čekala na pořádnou zimu abych ji užila :o)
    Výhercům blahopřeji a dárky jim závidím :oDDD...snad bude víc času a zařadím se s chutí do dalšího kola soutěže.

    OdpovědětVymazat
  4. Mutile, to o tom stydění se zimy je skvělé prohlášení :-)

    Také se těším na výhru a na další soutěž :-)

    Jo, a taky se hrozně těším na jaro...

    PS: Taky jsem vytáhla ze skříně se úplně vzadu se krčící čepici, což je pro mě jev naprosto výjimečný...

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za výhru. Krásná knížka právě dorazila a Jenda si hraje s papírkem, který odlétl, když jsem obálku stříhala. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobré odpoledne Jitko, hlásím, že výhru mám už doma! Tedy vlastně už ji zase nemám, byla mi "zabavena" mým tatínkem:). Ale slíbil, že ji hned přečte:)
    Ještě jednou děkuji.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za zprávy, jsem ráda, že knihy dorazily a že Česká pošta nezklamala. Doufám, že ani knihy nezklamou Vaše očekávání. A Aranel, další soutěž bude:-)

    OdpovědětVymazat