neděle 12. února 2012

Devátý dotek

Dnešní nedělní čtení jsem zasvětila
                                                          Devátému doteku

Jde o četbu emočně náročnou, tudíž jsem ji nemohla vsunout někam mezi vaření večeře a opravy písemek, do nějaké těžce urvané chvilky. Kniha si vyžaduje – respektive já si na ni vyžaduji, klid, čas a prostor. Nu a mrazivý víkend podobné rekvizity nabízel a v podstatě sám si vyžádal mrazivý příběh. Respektive mrazivě vášnivý. Ponořila jsem se do vyprávění, které sice z blogu už znám, ale jeho zpracování mě znovu dostalo.  Nemohu napsat nic nového, vše už o této knize napsáno bylo. Snad jen odkaz na Kosmas na uživatelské recenze, které, myslím, dokázaly vystihnout vše. Tak pokud jste náhodou ještě nečetli, neváhejte. Opravdu je to něco, co s Vámi pohne...

4 komentáře:

  1. Tuhle knihu si chci časem pořídit...jsem ráda, že se vám líbila.

    OdpovědětVymazat
  2. Já se dnes dotkl Vaší prvotiny. Přišla mi v pátek. Jsme totiž od Prahy strašně daleko. :)
    Četl jsem zatím jen první kapitolu, ale slova jsem jen hltal. Krásně napsáno. Děkuji!

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko děkuji za povzbuzení do četby, snad se k tomu konečně dostanu časově i vnitřně..je to přesně jak píšete, chce to klid..a nohy v teple :)?

    OdpovědětVymazat
  4. Mutile, dneska podáme, zítra dodáme:-) Klasická klamavá reklama České pošty. Ale hlavně, že kniha došla a moc mě těší, že se Vám Jan Heřman líbi. Děkuji.
    A Mijo, nohy v teple ano, ale lepší by bylo teplo celkově, pro mrazy nejsem zrozena:-)

    OdpovědětVymazat