Málokdy mluvím o reklamě s úsměvem a radostí.
Většinou mě totiž otravují, což je pocit, který jistě není jen můj.
Ovšem reklama na koncert České filharmonie, to je jiná káva.
Ta mě baví. Nebo se mi líbí. Vtipná, milá, vlídná.
A konečně se také reklamuje něco, co má smysl a význam.
Ona to vlastně logicky není reklama v pravém slova smyslu, Česká filharmonie nemá potřebu na sebe poutat pozornost reklamou. To jen na mě to vykouklo v jakémsi reklamním bloku a tudíž jsem automaticky mluvila o reklamě.
Ale je to samozřejmě jinak
Jde o upoutávku na koncert. Vtipně udělaný klip.
Takže přirovnávat ho k reklamě ho vlastně dehonestuji a to bych nechtěla. Je to prostě parádní upoutávka na dnešní koncert.
Filharmonie koncertuje v New Yorku. Odkud Antonín Dvořák jako zakladatel filharmonie, přivezl svou slavnou symfonii " Z nového světa.
Už před sto třiceti lety.
Dnes tedy hrají filharmonici v Novém světě. A jelikož jdou s dobou, tak koncert streamují. Můžeme být tedy při tom, v jejich přímém přenosu. Zvou nás do slavné Carnegie Hall.
Nenechme si to tedy ujít, bude to zážitek i zprostředkovaně.
https://www.ceskafilharmonie.cz/carnegie-hall-2024/
Reklama se velmi povedla. S radostí se dívám i opakovaně.
OdpovědětVymazat