středa 25. dubna 2012

Obrázky z výstavy

Hudební znalci jistě automaticky doplní Musorgského, případně Ravela. A já k tomu mohu dodat ještě skvělý zážitek z multimediální prezentace díla Modesta Musorgského v galerii v Jilské. Vyrazila jsem s kvintou, tedy lidmi ve věku, který klasické hudbě moc nepřejeJ. Ale díky atmosféře románského podzemí v Jilské, kam jsem mimochodem už několikrát lákala a lákám opětJ, jsme si to náramně užili. Ono zaujmout pubescenty dvě hodiny klasickou hudbou je fakt umění. A tady se to povedlo. Užily si děti i já. A krom hudebného zážitku jsme se dozvěděli i spoustu nových a zajímavých poznatků z hudebního i kulturního světa.  Obrázky z výstavy stojí za to si pustit. Pro báječný zážitek z poslechu klasické hudby. A pokud chcete nenásilnou cestou dostat do dětského vzdělávání i hudební prvek, neváhejte a vypravte se sem. Nabízejí i Bacha, Vivaldiho a další. Fakt lahůdky.

A ještě malé pochlubení se. JZítra v novinách Náš region budu mít rozhovor. O všech třech svých knihách. Tak kdyby to někoho zajímalo, od  čtvrtečního rána v trafice.....J

1 komentář:

  1. Jé, tak ho sem pak pověste (myslím rozhovor, ne Musorgského), já tyhle noviny například neznám!

    OdpovědětVymazat