neděle 22. dubna 2012

Jakub Schikaneder

            Mám radost, že se vrátil a moc se těším

http://www.novinky.cz/kultura/265376-jakub-schikaneder-se-predstavuje-v-prazske-valdstejnske-jizdarne.html

                                 Miluji ho ve všech jeho podobách:-)



A v duchu si říkám, že je to vlastně i čas jako dělaný pro moji novelku z jeho života, která čeká u pana nakladatele. Třeba to pojme jako úrodnou půdu pro čtenáře a pustí ho mezi lid čtenářskýJJ.

9 komentářů:

  1. Nádherné obrázky, přesně můj styl...

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Ivanou. I mně je tento styl moc blízký.
    Že bych zase jednou vyrazil do Prahy? Vy mě to snad i naučíte! :)

    OdpovědětVymazat
  3. ON je Božíííííííííí,obrazy s duší které rozumím vídám málokdy....!Na druhý příspěvek Zácpa, jen tolik:to tu nemám....Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám jeho obrázky moc ráda. Mají nádhernou atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji Jakuba Schikanedera!!!!

    Je to pár let (2-3), kdy byla výstava v Brně, kterou jsem si nenechala ujít.

    V půlce května jedu do Prahy a tuto výstavu mám v notýsku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já neznám, jsem kulturní analfabet..ale líbí se mi to, holky:-)

    OdpovědětVymazat
  7. MISTR NAD MISTRAMA KRASNE OBRAZY ALE CHTĚLO BY TO VLASTIT 2 3 OBRAZKY ANDY A GNESA KRIŠTOFOVI

    OdpovědětVymazat
  8. Souhlasím, obrazy jsou krásné, ale neví někdo jak se jmenuje obraz nahoře vpravo? Děkuju Patricie

    OdpovědětVymazat