pondělí 26. března 2012

Nejde mi to

Změna času mi  opravdu nedělá dobře. Nemohu říct, že bych nějak extra trpěla, ale je mi to prostě nepříjemné. Jistě si brzy zvyknu, teď ale nemohu večer usnout a ráno vstát. Tělu prostě tak snadno neporučíš, nepřetočíš ručičky jako u hodin. Podle všech dostupných informací už navíc změna nemá žádný ekonomický význam a tak jediný její výsledek je, že šlohla hodinu z víkendu. A ráno zase do tmy, to tedy nebylo nic milého. A svítit stejně musíme, tak nevím, co se tím jako má ušetřit. Ani pražské tramvaje se s tím nevyrovnaly:-).
 A tak jen doufám, že Vám, mým potencinálním a vítaným hostům na křtu, se ta hodina do středy srovná. A mně taky:-)

7 komentářů:

  1. Jitko,
    cítím to stejně , změna času mi také nedělá dobře :-(
    Včerejší den jsem celý prozívala a dneska dokonce zaspala .
    Nevidím, žádný ekonomický význam pro posunování ručiček tam a zpět .
    Chci zpět svou hodinu času ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky "extra" netrpím, ale dneska se cítím jak kleplá po hlavě:)). Hlasuji pro zrušení letního času! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to já letní čas miluju! Hlavně dlouhé letní večery, kdy je vidět skoro do desíti. Člověk může být celý den venku. Nemám ráda tmu brzy odpoledne.
    No ale neznamená to, že bych změnu snášela nějak dobře, jsem dnes taky jako praštěná polenem do hlavy :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Doslova mi TO pije krev,ale nesmí se to změnit pokud to nemění celá EU,špatně prý by se nám jezdilo do Rakouska a Polska pro vajíčka!Jednomu je z toho špatně !!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  5. Já hlasuju také pro zrušení letního času, jsem z toho zblblá a stejnak si myslím, že to zas tolik energie neušetří.

    OdpovědětVymazat
  6. A já mám doma dítě, které jak kdyby se mrklo do kalendáře a prostě se "přeřídilo." Jede prostě ve stejném režimu jako v zimním čase. Nechápu to.
    Já bych každopádně ten čas už zrušila. Už chápu pana Pecku (ať je mu země lehká), že tak bojoval a bojoval.

    OdpovědětVymazat
  7. Čim starší, tím víc jsem na... nazlobenější. :)
    Kdyby ten nesmysl s každoročním posunem na východ měl alespoň ten ekonomický dopad, tak to ještě zkousnu, pochopím, ale když sami ekonomové říkají, že ona manipulace s časem je nejen proti bohu, ale i bez užitku, tak to je na pováženou. A snad i na uváženou. EU řeší kdejakou blbinu, ale tohle ne. Ke škodě celé Evropy.

    OdpovědětVymazat