středa 7. března 2012

Již za týden

Opět je tu středa a opět jsem tu se svou pozvánkou. Mohu ji už akcentovat i březnem, měsícem čtenářůJ, který podobným akcím, jako je autorské čtení docela přeje.  Nevím, jak moc čtenářů se sejde na Letné, ale každá spřízněná duše je vítaná a hlavně se počítáJ. Nedávno jsem při svých toulkách letenskými ulicemi navštívila i naši vodárnu, ve které se ukrývá velmi půvabná čajovna. Napadlo mě, že by to byl kouzelný prostor pro další čtení, jenže zase nevím, komu by se chtělo za knihami šplhat do takové výšky, přestože ten výstup nakonec stojí za to. Stejně jako čaje, které tady nabízejí, tudíž čajomilové zde mají velký prostor pro seberealizaci. Čaj já ráda, ale kávu radši. Možná i proto je moje čtení v Muzeu kávyJ.  A dovnitř se dostanete hezky po rovině, bez schodůJ. Tak si troufám zakončit svoji dnešní krátkou pozvánku tím, že se na Vás těšímJ


3 komentáře:

  1. prosím informujte mě, kdyby jste zavítala i směrem k Moravě :)
    Přeju hodně spokojených posluchačů a čtenářů!

    OdpovědětVymazat
  2. Lucko, děkuji za přání. A na Moravu bych zavítala ráda, nicméně nejprve si musím vybudovat nějaké kontakty, aby mě z nějaké knihovny či kulturního centra pozvali či o to měli zájem. Ale doufám v to a pokud to vyjde, moc ráda Vás přivítám.

    OdpovědětVymazat
  3. Já kávu také raději. Nebude čtení i v BN?

    OdpovědětVymazat