čtvrtek 8. března 2012

Gabriela

Gabriela se v dnešním kalendáři dělí o oslavy s MDŽ. Pravda, MDŽ má už doby své slávy dávno za sebou, já si ovšem myslím, že si své místo na slunci zaslouží, proto i tímto příspěvkem přeji všem ženám k svátku. Zaslouží si to. Když jsem dnes přála mamince, myslím, že jí to velmi potěšilo.  Ale já dnes hlavně nechci zapomenout na Gabriely. Jednak proto, že všechny Gábinky, které znám, ať už reálně nebo virtuálně, jsou velmi sympatické a pohodové ženyJ a mám je ráda. A v neposlední řadě i proto, že jedna Gabriela přislíbila stát se kmotrou mé Třídní knížky. Je to paní Gabriela Vránová, která mě svým souhlasem a ochotou velmi potěšila. Myslím, že taková kmotra je pro Třídní knížku velká radost i potěšení. A řekla bych i čest, kdyby to slovo nebylo takové prazvláštní. Prostě si toho moc vážímJ. Dnes jsem paní Gábině knihu předala, v rozhlase, kde má své pravidelné vysílání Mikrofóra. Jestli máte čas, poslechněte si její povídání s Hanou Kofránkovou, jistě bude stejně zajímavé jako všechna její předchozí vysílání. A teď už mi nezbývá, než se rozechvěle těšit na oslavu Dne učitelů, kdy společně Třídní knížku pokřtíme. Tak na závěr, hezky popořadě. Blahopřeji, a také moc děkuji, paní Gabriele Vránové, gratuluji všem svým (i jiným) GábinkámJ a všem (nám) ženám krásné MDŽ. Hezký večer, dámyJ

5 komentářů:

  1. Gratuluji k výběru kmotry! Paní Vránová je sympatická herečka a její role učitelky Hajské je nezapomenutelná:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pravidelně paní Vránovou poslouchám na ČR2.Dobrá kmotřička:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Virtuálně jsem předal kytičku k MDŽ na svém blogu všem ženám. :)
    A k paní Vránové blahopřeji, vskutku dobrá volba a čest pro Vás a Vaše čtenáře.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k výběru kmotry, mám ji ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám jednu Gábinku doma a jsem ráda, že jí mám...jméno jsem před 18 lety vybírala pečlivě...aby neměla tuctové jméno...a vybrala jsem krásně..ke krásný holce jde..

    OdpovědětVymazat