pondělí 2. ledna 2012

Nečekané volno

Nějak jsem si mylně zafixovala, že i škola je běžné pracovištěJ a automaticky předpokládala, že dnešek je prvním pracovním dnem i pro nás. A ejhle, neníJ. Nepřišla jsem na to sice až dnes, jak by se mohlo zdátJ, ale dá se říci, že skoro ano. Krátce před svátky mě na to upozornily děti, kterým jsem ovšem vytrvale tvrdila, že už v pondělí. Nakonec jsem se nechala přesvědčit, zeptala se přímo u pramene, tedy v ředitelněJ a zjistila jsem, že mám vánoční dárek navíc. Prázdninové pondělí. Dnes si ho tedy užívám. Volný den na prahu nového roku. Doma je zvláštní klid, nastává takový útlum po tom vánočním a novoročním veselíJ a klid já rádaJ

5 komentářů:

  1. Já mám tedy dnes totální útlum :-). Volno mi přišlo také vhod, ráno jsem si užívala, že naposled nemusím vstávat.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak v tom nejsem sám. Viz můj komentář u Lenčiny krásné básně: 1.1.2012 :) Taky bych už dnes poslal děti do školy, tedy kdybych nějaké školou povinné měl. Na druhou stranu, kdybych je měl, tak bych věděl, že až třetího!
    Na magickou trojku jsem si vzpomněl až po mailu s kamarádkou, která školáky má.
    Tak ono volno "navíc" potěšilo, ne? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já také ocenila, že nemusím ráno brzy vstávat :-), o to horší bude zítra budit děti do školky... Každopádně klid mám také moc ráda a díky hodné kamarádce, která si holky k sobě vzala, si ho užívám...

    OdpovědětVymazat
  4. Ač mimo všechny kategorie,také si užívám klidu!Doufejme, že to není "klid, před bouří"?!

    OdpovědětVymazat
  5. :-) já svoje školou povinné děti taky hnala :-)), ale nedaly se ;-) Musela jsme na www MSMT - a tam je to velmi názorně popsáno, kdy do školy jít :-)) den utekl, ani nevímejak

    OdpovědětVymazat