úterý 17. ledna 2012

Ilustrace

Byť  jsem  teď chtěla Třídní knížku  chvíli nechat spát, když už se vrátila zpátky do regálů, nedá mi to, abych se ještě jednou nepřipomněla. Nebo spíš, abych nepředstavila svou ilustrátorku. S panem nakladatelem jsme vymysleli, že takový kapesní formát knížky přímo volá po nějakém obrázkovém zpestření. Jenže, kde vzít ilustrátora, když ani jeden z nás nesvede víc než stylizovaného pejskaJ? Nápad zkusit to mezi školními dětmi se ukázal být z kategorie geniálních. Terezka, jak se moje patnáctiletá ilustrátorka jmenuje, je na výtvarnou výchovu šikovná odjakživa. Prostě talent. A navíc se ukázala nejen jako člověk s fantazií, ale i velmi spolehlivý, protože své obrázky dodávala pečlivě a včas. Kdybych totéž mohla říci o distribuci knihy, zcela jistě by byl trh zaplavenJ. Ale o tom psát nechci, chci představit jednu mladou slečnu, která velmi úspěšně popírá všeobecně rozšířenou skepsi nad naší mládeží.  Dívku, která umí a jistě ji čeká velká a atraktivní výtvarná budoucnost. A já se jednou budu chlubit, že ta slavná malířka ve svých začátcích svolilaJ k ilustraci mojí knihy. Dnes ji tímto děkuji za spolupráci a těším se na její hvězdnou a bohatou výtvarnou kariéru.

9 komentářů:

  1. Dnes jsem se po knížce ptala, ale bezúspěšně! Já se jí snad nedočkám :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Pozitivní článek! Vždycky zajásám, když se dozvím o mládeži, která tráví svůj čas konstruktivně a má nějaké aktivní koníčky a záliby, které jí v životě k něčemu budou a akorát "nezabíjí nějak čas", kterého si myslí, že mají neomezeně.

    OdpovědětVymazat
  3. Zítra mi příjde poštou, hurá!
    A k ilustrátorce blahopřeji. A taky jsem rád, že ne všechna dítka jsou v jednom pytli. Teď se na tramvajovou třídnici těším dvojnásobně.

    OdpovědětVymazat
  4. Ali, to mě mrzí,ale snad se distribuce vzpamatuje. A Mutilovi přeji hezké čtení:-) A děkuji

    OdpovědětVymazat
  5. Talentům se mají dávat příležitosti:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý večer, Jitko.
    Mám velkou radost,o kterou se s Vámi chci podělit.Dnes se mi konečně podařilo sehnat Vaši knihu.
    Oběhla jsem všechna knihkupectví v centru Liberce a pouze v jednom( U Fryče ) měli skladem jediný výtisk. Vůbec jsem neváhala, knihu koupila, hned jsem se začetla a obávám se, že neusnu, dokud ji nedočtu. Skvělé, milé, pravdivé, čtivé, nevím, jak lépe vyjádřit spokojenost. Na rozdíl od Vás nemám spisovatelské sklony:-)
    Chtěla jsem Vám tímto poděkovat, knížka je mým předčasným dárkem k narozeninám.
    Hodně nadhledu a pevné nervy při výkonu vašeho poslání...ale na druhou stranu , kde jinde byste mohla být ve dvě doma?? :-)
    Hezký pozdrav ze zasněženého Liberce. Eva M.

    OdpovědětVymazat
  7. ...a den má barvu růžovou:-) říkávali jsme na vysoké,když se něčím nečekaným šedivý den zhoupl ve svůj pravý opak. Takovým zhoupnutím byl dnes pro mě,paní Evo, Váš milý vzkaz. Udělala jste mi velkou radost a já Vám za to děkuji. A dovolím si připojit ještě i blahopřání k narozeninám. Zdravím do Liberce (ten sníh Vám tedy nezávidím, ale jinak je tam moc hezky, ráda tam jezdím:-) a přeji pěkný večer. A zítra to snad doopravdy ve dvě zabalím:.-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova, potěšit jsem chtěla já Vás a vypadá to, že se opět potvrdilo, že sdílená radost je dvojnásobná radost.
      ...jsem už téměř u konce knížky a opravdu je skvělá.
      Ještě jednou DÍKY.

      Vymazat
    2. I moje kniha dorazila. Mám ji rozečtenou, ale pak jsem ji půjčil mamince. Dočtu, až se mi vrátí. I tak jsem se stačil několikrát zasmát.
      Děkuji.

      Vymazat