pondělí 16. ledna 2012

Soutěž

Soutěž o knihy jsem tady již avizovala. Jsem ovšem zimním obdobím nějak zpomalená a tak mi vše trvá trochu déle, než bych sama chtělaJ. Ale soutěž tady přeci jenom je. Pro změnu na stránkách časopisu Překvapení, kde si můžete zaluštit o peníze, hodnotné ceny, reklamní balíčky a dokonce i o pět Třídních knížekJ.
 Potěšilo mě, že se o moje knihy může hrát, zejména když já sama se cítím být hravým a soutěživým člověkemJ. a doufám, že výhercům knihy udělají radost. A mě snad Překvapení inspiruje i k vlastní soutěži. Do hry asi vrhnu i Jana Heřmana a Odnikud nikam, aby jim to nebylo lítoJC


Jen kdyby to přemýšlení tolik neboleloJJ

3 komentáře:

  1. Tak, vyřešeno! Knihu jsem objednal přes internet. Sice mi poštovné a balné vyjde téměř nastejno s cenou knihy, ale nechť, hlavně, že budu zase ve škole. :)
    A snad mi ji taky podepíšete.
    Hezký den! Já už ho mám.

    OdpovědětVymazat
  2. Překvapení nekupuji...škoda, nemohu tedy vyhrát...
    Těším se na vaši soutěž.

    OdpovědětVymazat
  3. Mutile, to balné a poštovné mě mrzí,vím, jak je to nákladné. Ale pokud jde o podpis, samozřejmě ráda. Moc. I Vám hezký den. A soutěž bude,Amélie:-) Hezký den všem

    OdpovědětVymazat