čtvrtek 13. května 2010

Svět knihy

  Ledoví muži jsou v plném proudu, ale naštěstí zatím neukazují, co umí. Dneškem začal dlouho očekávaný Svět knihy. Je ve znamení česko-polských vztahů, a celé to vypuklo v deset hodin dopoledne. V pět jsem se sem vypravila. Na trénink:-) Divadélko Romaneto publikuje u Jalny stejně jako já, takže jsou to vlastně kolegové ve zbrani. Lákala jsem s sebou svoje divadelníky, ale asi někde cestou zabloudili:-) Nicméně i tak se prezentace divadla Romaneta vydařila. Také jsem tady drobet nasávala atmosféru. On vůbec celý Svět knihy má zvláštní náladu, a pro nás, milovníky knih, je to každoroční velký svátek. Jeden knižní stánek vedle druhého signalizují, že to snad s naším zájmem o literaturu není zas tak děsivé. Po prezentaci Romaneta jsme si ještě s panem nakladatelem připomněli naši zítřejší osnovu, a to bylo vše. Zítra, na Bonifáce, to bude zase hektické.


4 komentáře:

  1. Závidím..asi to nedám..bohužel ty státnice jsou moc a moc blízko:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem koukla na program a je tam toho dost. Určitě bych si vybrala, škoda že jsme trochu z ruky:-(. Jo, a taky držím palce, ať jde všecko jako po másle:-).J.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc rada bych taky sla... snad se mi to jeden rok povede. Drzim palce na zitrek! Na prezentaci bych sla urcite - presne muj 'salek caje' :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mrzí mě to, že se tam nedostanu, fakt je to z ruky.
    Ale přeju, ať vše klape.

    OdpovědětVymazat