úterý 17. července 2012

Královská aféra


Bio Oko nabídlo aférkuJ,  respektive rovnu aféru v rámci festivalu filmového léta a byl to fakt festival. Královská aféra je film, který mě po dlouhé době opravdu zaujal. A nejen proto, že se jedná o historické drama a historické filmy jsou můj oblíbený šálek kávyJ.  Zaujal mě svým příběhem, způsobem zpracování, pohledem na dánskou historii a samozřejmě hereckými výkony, které jsou podle mého skvělé. Navíc na některé kostýmy jsme byli upozorněni, když jsme navštívili barrandovský fundus, z jehož obřích zásob filmaři také čerpali. Ale zpátky k aféře. Nechci na ni psát recenzi, od toho jsou jiní a objevila jsem jich mnoho. Některé dokonce i film docela ztrhaly. Možná i proto jsem ho viděla až nyní a kdyby nebylo OKOJ,asi bych ho neviděla vůbec.  To je tak, když jeden dá na cizí úsudek. Lépe je vidět na vlastní (bio)oko a pak hodnotit. A já hodnotím tak, že Královská aféra je zatím to nejlepší, co jsem letos vidělaJ.

1 komentář: