neděle 1. července 2012

Big bang theory

První prázdninové okamžiky nešlo věnovat knihám. Jedinec je tak utahaný, že by nad stránkami jakékoliv knihy usnul i během dne. Ale relaxace je třeba, a co je lepší alternativou než DVD? Tupé zírání na obrazovku většinou žádnou aktivitu nevyžaduje, a pokud to neděláte celé dny, dá se u toho i načerpat energie, nebo přinejmenším humor a vtip. Většinou nejsem nijak vášnivý sledovatel sitcomů, dosud mě oslovil pouze Sex ve městě a Přátelé. Ovšem pohybuji se mezi mladými lidmi a ti mají samozřejmě mnohem větší přehled než já.  A touto cestou se ke mně dostalo DVD s nahrávkami Big bang theory. Nepřistupovala jsem k tomu s bůhvíjakým optimismem, možná i proto, že hlavní hrdinové jsou fyzikové a moje potyčky s fyzikou na střední škole nekončily vždy (nikdy) vítězněJ. Ale večerní vložení DVD do počítače (původní myšlenka byla, že budu psát a občas na to kouknu) skončilo úplně jinak, než jsem předpokládala. Zírala jsem na to dlouho do noci a nutno konstatovat, že místy jsem se zcela nekontrolovatelně smála, neřku-li řehtalaJ.  Docela mě to dostalo.  Česká variace mě sice vzápětí odradila (není to jako Přátelé, kteří jsou výborně nadabovaní a dodržují humornou linii). Big bang v češtině je trapná záležitost, která se nedá sledovat (můj úhel pohleduJ), ale originál mě fakt skvěle pobavil.  Vyčistil hlavu a rozhýbal bránici. Nehledě na to, že se u toho skvěle procvičuje angličtina. Je to možná kapku infantilní, ale mě to nejen pobavilo, ale i osvěžilo. Prostě fajn big bang theoryJ, výborná a nenáročná alternativa nedělního čtení.

3 komentáře:

  1. Taky tenhle seriál máme doma rádi. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Paní Rejčko, co se týče TBBT - souhlasím s každým vaším písmenkem :))) Včetně toho, že kdo měl možnost shlédnout původní znění s titulky, už dabovanou verzi nemůže slyšet!

    OdpovědětVymazat
  3. Absolutni souhlas! Protoze ziju mimo CR mam moznost sledovat TV v original zneni. Nikdy si s manzelem nenechame ujit zadny dil "BBT" a to uz je nam dohromady pomalu 100 let. Ted s napetim ocekavame poslednich par nejnovejsich dilu, ktere se u nas zacinaji promitat uz zitra! At zije Sheldon! ;)
    Dana

    OdpovědětVymazat