neděle 18. února 2024

Hotel Atlantis

 


Mám ráda knihy Barbory Šťastné, ať už jsou to skvělé fejetony nebo její románové příběhy. Nešlo tedy minout Hotel Atlantis. Chystala jsem se na něj už dlouho, jenže byl v pořadníku:-)

Také nebylo úplně snadné ho koupit. Zrovna s ním jsem zažila onu korporátní lhostejnost, otázky prodavače typu: co to je, kdo to napsal, kdo to je, kdy to vyšlo a další mě tedy spolehlivě odradí od nákupu. Vždycky si vzpomenu na dávný, leč stále můj oblíbený film Láska přes internet, kde Meg Ryan jako hlavní postava prodavačky knih sleduje nevzdělanost a nezájem korporátních prodavačů. A to je film někdy z devadesátek. Je to vlastně vizionářský příběh. 

Ale dnes Hotel Atlantis. Nakonec zakoupen a začíná nedělní čtení. 

A zatím dobrý. 

Bude to silný příběh. 

Navíc, autorka umí psát, mám ráda její vyprávění. Takže krásný čtenářský zážitek.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat