neděle 4. února 2024

Deskové hry

 Hrajeme často. Některé jsou i napínavé a dobrodružné. 

Přemyslovci jsou spíš edukační. 

Byl to samozřejmě můj nápad, hra vypadala velmi pěkně. A tak hurá do ní, navzdory docela vysoké maloobchodní ceně. 

Ale určitě bude díky tomu výrazně vzrušující, předpokládám při koupi. 

 No, byla úplně obyčejná. Zajímavá jenom pro ty, co se o dané období fakt zajímají, pro ostatní asi nezáživná, faktografická, bez nápadu. A s pravopisnými chybami v hracích kartách! Ty mě dostaly nejvíc. A celkem i rozladily. Docela jsem zírala. 

   Je to asi trochu / hodně/ už pracovní deformace, ale čekala bych, že to bude jiné. Hlavně bez chyb, jistě. Ale i jinak kvalitně udělané, i s nápadem, samozřejmě. 

 Trochu víc jsem pak proto hru prozkoumala. A našla další detaily, už takové sekundární, ale asi typické. Takové levné duté figurky, hrací plán, řekněme kulantně, rozkládací, kostka jedna, také taková vytuněná:-). V návodu hry se moc vyznat nedá, asi ho sepisovala nějaká umělá inteligence či nějaký nesofistikovaný překladač. Prostě divné:-).

Je to takový asi symbol, načančaná bída. 

   No, hrát se to dá, mě to baví, ale zjevně na to nakonec zůstaneme s Tobiášem sami, nikdo asi s námi tahle pomalá média, která jsou ale bohužel trochu odbytá a nedotažená, nebude chtít hrát.  



Žádné komentáře:

Okomentovat