pátek 15. října 2010

Je to tam

Mám odvoleno. Nechtělo se mi, nelíbí se mi směr, jakým je to tady nastaveno, ale přemluvila jsem se. Iluze už mě sice dávno opustily, nevěřím, že se něco změní. Změní k lepšímu. Ale smysl pro povinnost zvítězil. Vyrazila jsem až v podvečer, abych si zítra nekazila sobotu. Moc nás tam nebylo, volební komise se tam v podzimním chladu choulila docela opuštěná. I tak jsem to tam vhodila. Je to tam a můžu jen doufat, naivně, že to k něčemu bude. Ikdyž, nevím, nevím....:-)

4 komentáře:

  1. Budu to mít taky tak, ale až zítra. Krásný víkend :o)

    OdpovědětVymazat
  2. I já to nechala s rodinou na zítra a půjdeme z vesela! Také mám pocit spíše beznadějný, ale i tak zase půjdu a budu věřit! Rozhodně ne třešinkám!
    Krásný víkend :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jdu taky až dneska, včera jsem to nestíhala. U nás se radnice v posledním volebním období snažila, tak si myslím, že by měla mít možnost všechny změny dotáhnout do konce...No, uvidíme, jak to dopadne...

    OdpovědětVymazat
  4. tak já letods prvně v žoivotě stávkuju...aje blbý se nepřiznat!

    OdpovědětVymazat