úterý 26. října 2010

Nové obutí

Sehnat nové obutí jsem se pokoušela již včera. Marně. Dnes se ovšem podařilo. Nejde ovšem o žádné sexy lodičky či elegantní podzimní obuv, jak jsem měla původně v úmyslu. Dnes se přezouvalo auto. A jelikož praktické věci u nás doma většinou získávají prim, nabraly na důležitosti zimní pneumatiky, zatímco moje botičky byly odsunuty do kategorie: neakutní, počkáJ Ne, že bych z toho měla radost, ale realita je realita a zima na krku. Trochu bolí, že nové pneumatiky a práce na nich by se daly vyměnit za pěkné botky samochodky, žel, není tomu tak. Naštěstí mám na podobné situace šikovného pána, který vše udělá rychle, spolehlivě a bez čekání. Možná tuší, že když někde čekám, rychle snímám empatickou masku milé ženy středního věku a stává se ze mě nepříjemná, ale opravdu nepříjemná dračice. Proto i dnes bylo vše vyřešeno rychle a k všeobecné spokojenosti.  Vklouzla jsem do svých starých bot a na nových pneumatikách se šinula k domovu. Trochu jsem přibrzdila u Bati, ale racio  zvítězilo a botky počkají. Ale rozhodně nehodlám čekat dlouho. I já potřebuji zimní obutíJ


5 komentářů:

  1. My jsme nové obutí pořídili už v sobotu ;-) Je to nezbytná nutnost... brzdná dráha si to žádá :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna hledám tel. číslo na pneuservis :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Mám Jitko slabší vůli. Neodolala jsem a koupila nové botičky. No ale mám to dobrý, manžel mě nezavrhnul a pustil domů i když byly tak nekřesťansky drahé, že bych zasloužila spát pod mostem

    OdpovědětVymazat
  4. To já mám vůli taky slabší, žel žádné se nenaskytly. A drahé boty jsou dobré boty, něco vydrží:-) Tedy, měly by:-) Hezké užití nových botiček:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Koupila jsem boty Šárce..přezouvali jsme auto pře týdnem..den před tím, než nás jeden šikula zbořuil..on přezuto neměl:-( neubrzdil..takže buseme přezouvat znovu...na mé obutí už určitě nezbyde:-)

    OdpovědětVymazat