neděle 20. června 2010

Zatím dobrý


je kniha, kterou jsem  vyndala pro nedělní čtení. Příběh bratří Mašínů je rozepsán na skoro osmi stech stranách, takže mi chvíli vydrží. Je to napínavé čtení, a protože jsem se kdysi s jedním z protagonistů setkala osobně, zajímá mě, jak to Jan Novák pojal. Je to příběh dodnes budící emoce, ale moc zajímavě napsané. K tomu je dnes Den otců, což málokdo ví. Já vlastně také ne, ale můj kalendář se asi nemýlí. Stojí to tam hned vedle informace, že je dnešek také světový den uprchlíků. Nu, někdy bych také nejradši někam uprchla. Ale jelikož : "zatím dobrý", útěk se odkládá:-) A jdeme radši slavit den otců.

  

1 komentář:

  1. Já bych tedy taky nejraději prchla:-) Den otců neslavíme a je to škoda, ti dobří si svátek zaslouží:-) Pak napište, jaká knížka byla.

    OdpovědětVymazat