neděle 30. září 2018

Vězeň času


Jsem starý…..
Tak signifikantně začíná román  od autora Matta Haiga, který se mi víceméně náhodou dostal do rukou. A čtení je to na výsost zajímavé. Sice trochu „opsané“ od Čapka, život napříč staletími, ale řekněme, že mladý anglický spisovatel nemá o české Emilii Marty alias Věc Makropulos ani ponětí a hýčká si svůj vlastní nápad a příběh. Ostatně, je to držitel několika britských literárních cen, takže jeho kniha bude asi dobrá. Zatím je fakt čtivá, tak snad jí to vydrží. Hlavní hrdina, Tom Hazard, již žije několik staletí….Nyní je učitel dějepisu…Tedy ingredience, které stačí, abych se těšila. Příběh vypadá velmi zajímavě...
                                                        Výsledek obrázku pro vÄ›zeň času
A také zajímavý byl. Plný úvah a postřehů, které mě zrovna oslovují. Jsem ráda za tento literární objev. 

1 komentář:

  1. Jitko vždycky se těším na Vaše tipy. I tento mě zaujal. Díky a přeji krásnou neděli!

    OdpovědětVymazat