čtvrtek 3. října 2013

Dům kávy

   Včera byl, krom mnoha jiných mezinárodních dnů, také den kávy.  Jelikož káva patří k palivu, na které funguji a konzumuji ji takřka po hektolitrech, bylo nabíledni, že takový den si žádá oslavu.  Letná pro tento účel disponuje dokonce Muzeem kávy a několika výbornými kavárnami, nicméně prim v kvalitě kávy ( tedy podle mých chutí) hraje Dům kávy, respektive takový domek, skrytý v zástavbě poklidné Jirečkovy ulice. Najdete zde tedy nejen výbornou kávu, ale i ticho a klid, noviny, příjemnou obsluhu a plno drobných ingrediencí, které jsou pro baristy jistě balzámem na duši. Já se většinou spokojím jen s kávou a nějakým malým mlskem,ale lze zda zakoupit takřka cokoli,co se kávy týče. Pravda, prostor je maličký, na nějakou velkou společnost to tady není,ale o to víc to tady mám radši. Včera, na den kávy, tedy jedna skvělá italská káva s pohodovou atmosférou, kterou tenhle domek nabízí. Ale když je ten svátek, tak je třeba ještě vyrazit do města. Druhý bod mé kávové trasy bývá Nesspresso v Pařížské.  Pro zásoby do kávovaru.  Krom toho jsem na nich požadovala pružinku, kterou jsem někde zašantročila. Slečna mě poučila, že se to jmenuje pěnovač. Odborně. Tak už to vímJ.
A samozřejmě, dostala jsem jednu kávu jako ochutnávku, z nových kapslí. Někdy mě napadá, jestli můj současný bídný spánek není způsoben nadspotřebou kávy, ale zase, když vynechám několik svých obvyklých dávek, pak se rázem veškerá energie rozplývá v prostoru.  Na Den kávy jsem sice asi vytvořila rekord,ale na Balzaca pořád nemám. Ten pil osmdesát šálků kávy denně.  Mám co dohánětJ

Žádné komentáře:

Okomentovat