pátek 19. dubna 2013

Masáže

Jako takový poloviční hédonista potřebuji k životu občasné libůstky, mezi které rozhodně patří masáže. Ovšem od okamžiku, kdy Letenské náměstí mně ze zcela neznámých důvodů opustil salon nečekaně nazvaný LetnáJ a zdejší aromamasáže se přesunuly neznámo kam, jsem si podobné radosti musela odepřít. Jednak nerada opouštím Letnou a jednak svěřit se někomu na masáž není zas tak jednoduché. Blahé paměti jsem také zažila, že jsem se po zvlášť vydařené masáží nemohla týden hýbat a místo, abych se cítila relaxovaná, jsem zažívala pocity zbitého psa. Proto si dávám při výběru potencionálního maséra či masérky velký pozor. Až tak velký, že mi trvalo déle než rok, než jsem zase někoho objevila. A světe dive se, zase na LetnéJ. Tudíž mám za sebou premiérovou masáž, cítím se zatím báječně, takže se zdá, že moje libůstky ohledně péče o chátrající tělo budou pokračovat a našla jsem místo jejich realizace. Jen doufám, že mi salón záhadně nezmizí ze světa, jako ten předchozí. Nebylo by divu, na Milady Horákové se podobné záhadné přesuny dějí velmi často. Třeba lékáren je tady v průměru na metr čtvereční rozhodně nadprůměrně. A všechny se uživí, kupodivu. A nejde jen o lékárny. Mrknete a už je tu něco úplně jiného. Stačí chvíli stát a už stojíte opodál:-) a všechno je jinak. 
Již jsem takto přišla o řadu oblíbených obchůdků či podniků, tak doufám, že zdejší masáže tady chvilku vydrží. 
                      Ne každá změna je životJ

Žádné komentáře:

Okomentovat