středa 24. dubna 2013

Jarní přezutí

S jarní obuví mám letos dvojitý problém. Jak praktické botky pro mě, tak pro auto. Přezutí pneumatik se letos odkládalo tak dlouho, až na mě přišla řada až dnes. Nejdřív byla pořád zima, pak narváno v servisu. Tudíž jsem brázdila naše rozbité vozovky na zimních poměrně dlouho.  Pravdou je, že by asi byly vhodnější tankové pásy, ale ty se zatím nepřezouvají. J
   A stejně tak jsem to měla s vlastní jarní obuví. Nevypravuji se nakupovat velmi často a to je asi zásadní chyba. Tak dlouho jsem otálela, až byly všechny pohodlné jarní boty pryč. Minimálně v mojí velikosti a v obchodě, kam ráda chodím. Paní za pultem mi sdělila, že byly všechny prodané během jediného teplejšího dne a další podobná várka dorazí až na podzim, protože se jedná o boty, které podle plánu měly být aktuální někdy v březnu. Nyní už mají jen letní sandály!
   Připomnělo mi to situaci, kdy jsem si začátkem dubna chtěla koupit obyčejné bavlněné rukavice, které jsem ztratila a chtěla nahradit.
„Kdepak rukavice,“ pravila prodavačka.
„ Ač je zima, už je nedodávají, máme jen letní zboží.“
  Je mi samozřejmě jasné, že kdybych se vydala po jiných obchodech, ba dokonce kdybych s nákupním cílem opustila Letnou, jistě bych po určitém úsilí žádané zboží sehnala. Ale to bych musela být stižena nákupní horečkou, a ta mě přepadá jen velmi zřídka. Tudíž jsem nenakoupila a vlastně ušetřila. Mezi tím slezl sníh, rukavice nepotřebuji, do léta vydržím ještě ve starším modelu jarních bot a jediná investice tedy byla do pneumatik. Jako vždy:-). A mohu být ráda, že mě přezuli, dle zákona to má být někdy koncem března, mohli tedy sdělit, že teď už nepřezouvají.
Naštěstí můj servisman je šikovný pán, takže alespoň nějaké jarní přezutí máme:-).

     A dnes můžeme vyjet na Hovory o divadle. Nemáte-li program na podvečer a zajímá Vás divadlo,přijďte k Šebestiánovi do Vysočan:-).

1 komentář:

  1. Já jsem si před nedávnem na letní sezónu koupil na https://www.pneuok.cz/ nové pneumatiky, a na přezutí jsem naštěstí čekal jen dva dny, jsem tedy rád, že jsem to stihl ještě před tím, než s rodinou vyjedeme do Chorvatska, s nejetými pneu to bude určitě mnohem příjemnější cesta.

    OdpovědětVymazat