středa 27. června 2012

Muži v černém

 Aneb nové dimenze mých návštěv kinaJ.  Možná by se dalo říct, že poznávám nepoznané či že se mi otvírají nové obzory. Na Men in black bych normálně do kina nešla z mnoha důvodů, které nebudu vypisovat. Nicméně, kino bylo jedním z bodů našeho letošního pražského školního výletuJ a děti by zase nešly na filmy, které jsem vybrala já. V demokratickém hlasování menšina, tedy já, podlehla a šlo se na film dle jejich výběru. Naštěstí se mi dostalo výsady rozhodnout jeden z trojice filmu a tak nakonec nad Prométheem a Diktátorem zvítězili Muži v černém, o kterých jsem doufala, že je dokážu strávitJ. A kupodivu, dokázala,byť s vypětím všech sil. Nemám žádné srovnání, jedničku ani dvojku jsem neviděla (a vidět nehodlám), trojka je tedy pro mě premiérou (a zároveň derniérouJ). Hlavní agent, bojovník s mimozemšťany,J cestuje zpět do minulosti, kde se spojí s dalším agentem, pro změnu mladým a nadějným, a společnými silami zachrání nejen budoucnost, ale i celý světJ. Tolik v kostce hlavní myšlenka tohoto velkorozpočtového bijáku, který dávají i ve 3D, ale tento zážitek jsme si nechali ujít a spokojili se s prostou 2D projekcíJ. Stačila.  Na těch pár žertíků či komických gagů nebo vtipných odkazů to bylo tak akorát. Mě nejvíc potěšilo, že kolem nebylo moc lidí, nikdo mě neobtěžoval popcornem ani kolou J a že jsem film vydržela sledovatJ. Je zajímavé vědět, co baví mladou generaci a Muži v černém ji evidentně baví. A já jsem díky školnímu výletu zase chvíli trochu inJ.
                          Ale blbost je to absolutníJJJ

Mimochodem, jsem přesvědčena, že mimozemšťany mají ve Slovanském domě i u pokladenJ). Jaký chaos dokázal v jejich otupělých výrazech vyvolat studentský požadavek slevy, do toho jsem jim situaci dramaticky komlikovala já, protože já asi nebudu studentkaJ), někteří platili hotově a jiní kartou....Věci na pokladně neslýchané!!!'. Ještě, že jsme měli hodinu času, jinak se do kina nedostaneme ani přes nekonečné reklamy. A chudáci lidé za námi, v tak miniaturním prostoru a v brzkém čase jsme zablokovali všechny, co mířili na odpolední představení jenom proto, že upocený chlapec s vyděšenou dívkou nevěděli, co se v pokladně dělá, o rychlosti jejich pracovního tempa nemluvěJ). Kdyby to bylo poprvé, ale ve Slováči je to již opakovaná zkušenost(a nejen moje). Takže buď si tam pěstují mimozemšťany nebo by se někdo měl zamyslet nad tím, koho v centru Prahy zaměstnávaji

1 komentář:

  1. Jo,jo souhlasím, jednou a ne více... rozdílný vkus s mladší generací.Je to, malá známka stárnutí, když fyzicky nevypadáme na kmety:-D

    OdpovědětVymazat