čtvrtek 14. června 2012

Letenské náměstí

UzavřenoL. Na celé tři měsíce. A aby to nebylo málo a nikdo se tam dělnictvu v jejich pomalém tempu nepletl, zavřou ještě Letenský tunel a několik okolních ulic. Z důvodu rekonstrukce. Asi proto, že to vůbec není dlouho, co bylo Letenské náměstí skoro rok zavřené a rekonstruované! Akce se tedy pro velký úspěch opakuje. Patrně proto, aby se vyměnily nedávno vyměněné koleje, protože jiný rozumný důvod objevit nedokážu. A také mi ho nikdo neposkytl, přestože pár dotazů v tomto smyslu jsem samozřejmě vyslala. Co budou tunelovat v tunelu, odhadnout nedokážu. Viditelným výsledkem je jen absolutní (nejen dopravní)chaos na Letné, nikdo nic neví, doprava (ani ta MDH) pořádně nefunguje, zaplacené parkování také ne, a moje skeptická povaha mi našeptává, že hlavním cílem této monstr akce není zlepšení životních a dopravních podmínek obyvatel Prahy 7, ale že si někdo chce zase pěkně namastit kapsu. Anebo ještě, že dopravní rekonstrukce řídí absolutní neschopa (což by tedy nebylo v našich podmínkách takové překvapení), protože jak jinak si vysvětlit, že se za drahé peníze rekonstruuje nedávno rekonstruované? Nu, samotnou by mě zajímalo, co je pravdě blíž. Asi od každého trochu. Pro nás, lid obyčejný, z pohledu radničního patrně plebs, to znamená tři měsíce chodit pěškyJ. Což je nejsnazší varianta všech zdejších dopravních opatření.  Nu, alespoň se nán dostane trocha pohybuJ

2 komentáře:

  1. Tak to tedy kroutím hlavou, až mne bolí krk. Opravdu to není tak dlouho, co se Letná opravovala. Inu, třeba na to přišly peníze od EU, tak se musejí vyčerpat. :)
    Tak pevné nervy přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. To já tedy také kroutím hlavou a rozhodně nejsem na sedmičce jediná. Opravuje se přesně totéž, co bylo vytrhané před dvěma roky:-(
    Prostě blázinec. Snad přežijeme:-). Na Kladně je jistě klidněji

    OdpovědětVymazat