středa 8. září 2010

Bílý pracující heterosexuál

   Četla jsem dnes v novinách plno věcí, které mi hnuly žlučí. Třeba hrozící trest člověku, který zastřelil romského zloděje. Až šestnáct let mu slibují. Nu, zajímavý přístup k výkladu práva:-(. Zaujala mě i zpráva, že snižování platů je hotová věc, demonstrace nedemonstrace!!! Drobet mi to připomíná absolutismus, ale to je asi jen osobní dojem:-) Ono s tím šetřením je to jako s výchovou cizích dětí, na cizím jde nejlíp. Zlevnit drahé zakázky - třeba u těch předražených dálnic, nevypsaných výběrových řízení atd, to nikomu moc nejde. Ale vzít peníze střední a nižší třídě je tak snadné a efektivní. Třeba dnešní zpráva o výkonech našich poslanců v europarlamentu je dokonalá. Nedělají nic. Jak prosté. Takže se šetří na handicapovaných, nemocných, na důchodcích, pracujících… Klasika. A když se k tomu dočtu, že pocit štěstí závisí na výši platu, chápu, proč se tak rychle ocitám v podzimních depresích. Číst noviny se prostě nevyplácí. Už dlouho mě utvrzují v jistotě, že bílý pracující heterosexuál je v naší zemi diskriminovaná menšina.

3 komentáře:

  1. Jo to jsou věci, taky se nestačím divit...

    OdpovědětVymazat
  2. Už se sebe i děti psychicky a někdy i prakticky připravujeme na to, že budem utahovat opasky. Přesto. Nějak mi to nekazí radost ze života...co už s tím nadělám...
    Ale popisujete to pravdivě. Tenhle pomatený svět.

    OdpovědětVymazat
  3. souhlas..třikrát..taky se ěším, jak mi od ledna "přidají"

    OdpovědětVymazat