čtvrtek 8. července 2021

Výstavy

 Není snadné jít nyní na výstavu, chybí mi ten čas, kdy se člověk jen tak toulal Prahou a tu ho napadlo zaskočit do galerie. 

A šel. 

To dnešní doba nenabízí, je třeba registrace, na velké výstavy časová. A pak následuje časově vymezený prostor,samozřejmě v rouškách:-(, a po určeném limitu odchod. 

No, není to můj šálek kávy, ale některé akce tak musím absolvovat, protože je fakt chci vidět. Jak vidno, podlehnutí totalitním praktikám je snadné, něco za něco.-). 

Nu, každý to nevidí tak černě jako já. A výstavy, které takto "musím" vidět, jsou vlastně jen dvě. Toyen a Sluneční králové. 

Toyen už jsem dokázala, Sluneční králové čekají. 

Naštěstí ve Valdštejnské jízdárně je aktivní klimatizace, tudíž se tam s respirátorem neudusím, byť daleko jsem k tomu neměla. Ale výstava je to krásná, navzdory tomu, že po časovém limitu vás nelítostně vyženou. Abychom se nepotkali s někým z druhé skupiny. Někdy opravdu smyslu opatření nerozumím, leč, umění má člověk přinášet oběti a skvělá výstava Snící rebelka za to fakt stojí. Je to krása nesmírná:-)












Žádné komentáře:

Okomentovat