úterý 20. července 2021

Trocha funerální turistiky

 Je to buď výlet do minulosti, procházka po hřbitově nebo funerální turistika. Všechno vlastně v jednom. Ale zajímavé:-). 

Byla to, po pravdě, víc náhoda, než cílená výprava po pamětních deskách v okolí kostela. Navíc jsem v tom kostele již několikrát byla, kolem desek jsem procházela bez povšimnutí. A zjistila jsem, že jsou tam někde ti lidé i skutečně pohřbeni. Takže se zde pohřbívá od sedmnáctého století.. A jak už to bývá u lidí stižených dějinami, navedlo mě to na pátrání po osudech těchto lidí, tak jsem zvědavá, co z toho bude. Karel Bečka, rytíř Jan Řepa, Dorota Velešínská, Metod Zavoral...:-) Nu, léto budiž pochváleno. 






2 komentáře:

  1. Ráda se toulám starými hřbitovy. Letošní dovolená byla v Kašperských Horách, tak to jsem si užila :) Krásné hrobky i polorozpadlé kříže. Člověk jen tak v tichosti chodí a přemýšlí....

    OdpovědětVymazat
  2. Kašperky jsou krásné, to musela být fajn dovolená. Včetně těch hřbitovů, které mají na Šumavě zajímavé kouzlo:-)

    OdpovědětVymazat