sobota 15. prosince 2018

Rizikové pracoviště

Když chodím dávat krev, je třeba vyplnit dotazník ohledně svého  zdraví. Jednou z kolonek je dotaz, zda pracujete v rizikovém prostředí. Dlouho jsem velkoryse zaškrtávala ne, přeci škola je chrám poznání:-), místo, kde se střetává mládí se zkušeností a zcela jistě ji nelze srovnávat třeba s uranovými doly či výškovými pracemi:-). nedávno se ale objevila nová sestřička, asi hodně osvícená, která mě přesvědčovala, že škola je výjimečně rizikové pracoviště. Tak ať koukám pěkně zatrhnout ano. Je tam hluk, stres, infekce, úrazy....Nu, měla pravdu, to zase ne, že ne. A to jsem ještě netušila, jak rychle se mi její teorie potvrdí. Když se onehdy i v Praze objevil sněhový poprašek, děti ho vítaly s velkým jásotem. A já prvně ochutnala, jak bolí přímý úder ledovou koulí přímo do oka. To byl tedy sestřel. Nutno tedy podotknout, že nikoli úmyslný, ale sestřel to byl. Několik dní jsem na oko moc neviděla. Ke slovu přišly sluneční brýle. Ale oko vydrželo, jen na dozoru jsem nyní o něco víc obezřetnější:-).Teorie o rizikovém pracovišti dostala mnohem výraznější kontury. Příště už zcela jistě v krevním dotazníku zaškrtnu kolonku ano. 

Žádné komentáře:

Okomentovat