středa 26. prosince 2018

Filmy

Vánoční doba nabízí prostor i pro nějaké filmové lahůdky. Když už štědrovečerní pohádka byla příšerná, je třeba si spravit chuť jinde.  K pohádce ze Štědrého dne snad jen krátce, že nechápu, jak někdo, kdo kdysi točil hezké filmy, může natočit takovou hrůzu? Příšernou slátaninu s děsivými herci? Nu, nerozumím tomu a asi mi to ani nikdo nevysvětlí, že by nějaká záhadná poplatnost době? Nebo věku?
 No, lépe bude hledat jiné filmy. 
Prolítla jsem si nejlepší filmové počiny letošního roku. Tam je ovšem slátanin povícero, ani jsem některé z nich nezaregistrovala 
v distribuci. Zde se nabízí jiná nezodpověditelná otázka? Když si filmaři tak často stěžují na nedostatek peněz, kde se berou finance na tyto hrůzy? Také nechápu a asi mi to také nikdo nevysvětlí. 
Šla jsem logicky cíleně po těch dobrých, českých samozřejmě, takže Úsměvy smutných mužů, Hastrman, Toman či Balada 
o pilotovi. Něco už jsem viděla, na něco přijde čas právě nyní.     Žebříčku, který jsem našla na Kinoboxu, vévodila Dukla 61.
Film o hornické tragédii, celý rok glorifikovaný.
 A rok v reálu pak končí hornickou tragédií v Karviné!! Takový paradox mi to připomíná? Nebo zlomyslnost osudu...? 
Asi je lepší v tom nic nehledat, ale tak nějak mě to samovolně napadá. Stejně jako Krakatit a Krakatoa:-( 
A dnes večer si pustíme Hastrmana.

Žádné komentáře:

Okomentovat