středa 27. srpna 2014

Za trnkovým keříkem

Podzimní čas si dost razantně říká o svůj podíl na moci. Zatímco marně vyhlížíme babí léto, vesele se tady roztahuje podzimní splín a chmury. Někde jsem četla, že když je hodně trnek, čeká nás tuhá zima. A co čert nechtěl, na trnkové keře jsem narazila i na Letné. Dost hustě obsypané. Zjevně tedy můžeme očekávat drsné zimní měsíce. Po dnešním temném dni jsem ochotna tomu snadno uvěřit. Když je den temný nejen počasím, mají temné chmury dveře dokořán..... 
A ani psát mi nejde, nějaká tvůrčí krize. Nu, Nic nového pod sluncem:-)- 10% ušetříte:-)



4 komentáře:

  1. Taky bych nejraději zalezla do pelechu a vylezla až uvidím sluníčko. Mám totální "lenoru":)) Tak snad už zítra se dočkáme...
    Mějte se pěkně:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejste v tom sama, ani mně se v té tmě nic nedaří. Splíny si se mnou pohrávají a nic se mi nechce. Nějak to přišlo brzo, jsem ještě nastavená na sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  3. Nějak se cítíme ošizeni, zaskočeni, oloupeni:-( Trnky, brnky, já chci ještě léto!!!:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Nebojte, léto ještě prý bude! A kdyby ne, tak je alespoň co vyhlížet, je na co se těšit.
    To podzimní a zimní šedivo taky nemám rád.

    OdpovědětVymazat