sobota 2. srpna 2014

Česká pojišťovna

  Velmi často tady na něco žehrám, na Českou spořitelnu, českou povahu, české silnice, ruské turistyJ, české mobilní operátory, prostě pořád něco. Tak je na čase také něco pochválit. Jak praví staré kantorské pravidlo, chvalte, chvalte, chvalte…J
 Když mám důvod, chválím ráda. A ten nyní mám. Česká pojišťovna. Po mé nedávné autohavárii vyřídila vše jako z partesu. Hezky se o mně postarali, byli trpěliví s mojí nechápavostí i netrpělivostí, neměla jsem po dlouhé době pocit, že by mě chtěl někdo oblafnout či obrat. Pomohli, poradili. Stejně tak i v servisu. Jen jsem auto odvezla a zase přivezla. Vyřízeno, hotovo.

Moudré rozhodnutí jsem učinila, přejít k České pojišťovně.  Alespoň já takovou novou zkušenost mám, takže chválím, chválím, chválím. 

Žádné komentáře:

Okomentovat