úterý 5. srpna 2014

Kdo umí, umí..

Přijala jsem pozvání k tvořivému odpoledni. Jelikož ale nevlastním šikovné ruce, účinkovala jsem pouze jako přísedící, neboli supervizor. Moje role spočívala v tom, že jsem popíjela lahodnou kávu a osvěžující limonádu a klevetila tvůrčím aktérům do jejich obdivuhodné činnosti. Byl jsme takové "víly co věnce vily", tedy spíše levandulové paličky vytvářely. Šlo takřka o takový letmý dotek Provence v Čechách, kdy jsme využívaly úrodu levandule a učily se novým věcem. Tedy někteří, já jen vše pečlivě zdokumentovala. Jeden výdobytek jsem si sice za odměnu odnesla domů, leč zásluhu na jeho vzniku si nenesu. Přesto se  pochlubím, protože to bylo krásné odpoledne, levandulové....





2 komentáře:

  1. Jitko,
    moc se mi líbí, jak jste si to užívala...a při té báječné vůni...
    a nechat se hýčkat ve wellnessu-
    hmm...zkrátka prima prázdniny!!! :))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. nešikovné ruce, ale šikovný fotoaparát... :-) :-) prima to bylo! v naší chráněné dílně ;-)

    OdpovědětVymazat