středa 20. srpna 2014

Touha jménem Einodis

Jinými slovy- moje splněná touha minulého léta. Už loni jsem se na tento muzikál chystala, ba jsem se dokonce vydala i hledat zámek Vrchotovy Janovice, který jsem loni nenašla. Letos to tedy bude obráceně. Nejdřív divadlo, pak zámek. Trochu jsem doufala, že se muzikál, jehož písně mě už dávno oslovily, přesune hezky pod střechu, do mateřského divadla Ungelt. Leč nestalo se tak, tudíž jsme se letos odvážně vypravili „do přírody“, na letní scénu divadla Ungelt na Nové Světě. Nový Svět mám moc ráda, má atmosféru, génius locci, leč nevěřím počasí. Sledovat divadlo v dešti či zimě není můj šálek kávy. Leč, štěstí nám bylo nakloněno a tak se skloubilo několik prvků, které dohromady vytvořily ojedinělý kulturní zážitek. Krásné prostředí, příjemné počasí, skvělé divadlo, nádherné hudební výkony. Martu Kubišovou obdivuji už léta, Aneta Langerová jí zdatně sekundovala, obě dámy byly jedním slovem výborné. Krásně jim ladí hlasy, zpívají nádherně. Celé to bylo nádherné. Na zámek Vrchotovy Janovice se tedy mohu vypravit již se znalostmi o hraběnce Sidonii (Einodis) a novým CD v autě. Řekla bych, že mám za sebou první kulturní vrchol léta. Druhý bude za pár dní na zámku v Litni, tak jen aby počasí nezklamaloJ

1 komentář: