čtvrtek 21. února 2013

Zemřeli mladí


Že jsem člověk notoricky soutěživý, jsem tady již několikrát deklarovala. Soutěžím, tedy jsem J. Nikterak dravě, ostré lokty asi nemám, ale určitou soutěživost mám prostě v krvi a hrát mě baví.
   Krom jiného, pravidelně obesílám soutěže v mém oblíbeném časopise Xantypa. Kdysi jsem tam již uspěla, kdy jsem vyhrála CD svého oblíbence Jiřího Bárty. Jiří Bárta, jako sexy violoncellista, mě natolik přitáhl ke klasické hudbě, že jsem jeden čas obrážela i všechny jeho koncerty. Ale pak jsem se spořádaně vrátila ke svým klasickým zvykům: CD, dobré víno a pohodlí domova. Soutěžit jsem ovšem nepřestala. A dlouho nic. Zadařilo se až nyní.
 A vnímám jako určitý životní paradox, že jsem vyhrála v soutěži nazvané: „ Zemřeli mladí“!
Prostě memento mori, opravdu v poslední době na smrt zapomenout nemohu! Pohybuji se prostě v daném čase v tomto lehce morbidním prostředí. Ale jak praví oblíbený pražský bonmot, to je život. A tak se těším na výhru ze soutěže Zemřeli mladí.
Ale ráda bych už také něco optimističtějšího.
Musím asi soutěžit i nadáleJ
  
                                                   

2 komentáře: