pátek 15. února 2013

Le Marc

Bistro Le Marc je příjemné zařízení, které sídlí na Florenci v Hájkově pasáži, a asi bych o něm nevěděla, neb zde se běžně nevyskytuji. Co není na Letné, jako by nebylo, tak najít něco zajímavého mimo mou oblíbenou lokalitu je dost obtížné. Le Marc se navíc ke mně dostal úplnou náhodou. Byl to dárek v podobě voucheru na křtu mé knihy Třídní knížka do tramvaje. Dárek velmi hezký, ze kterého jsem měla (a mám) radost. Že k jeho vybrání došlo až v této době, je shoda různých okolností. Nejdřív nemoc, pak časový pres a já nevím co, až nastal konec roku, kdy platnost voucheru pomalu končila. A sežeňte v prosinci čas, když všichni to mají rozplánované takřka na minuty. A když už se zadařilo, tak zase zasáhla nemoc. Tudíž zbýval jedině leden. Napadlo mě, že by se to dalo spojit s oslavou narozenin a tak začala fáze domlouvání. A co čert nechtěl, nemoci zasáhly znovu. Pořád se to odkládalo. Ale je pravda, že odkládat se nemá, protože....

  ....Osud tomu chtěl, že jsme si tam bohužel šli připít na mého tatínka. To by mě tedy nenapadlo. Ale stalo se............ 

Sešlo se tady několik mých milých přátel ve velmi příjemném bistru, které mohu směle doporučit. Lahůdky tu mají vskutku delikatesní, však je to také francouzské bistro. Nekouří se tady, takže i odpůrci nikotinu si přijdou na své, a obsluha je vážně příjemná. Takže jsme si tady takřka po roce připili na Třídní knížku.   
A, což jsem tedy nečekala,ale osud tomu chtěl, i na mého tatínka. Život prostě někdy trpí hlouposti a je plný paradoxů. 

Ráda se ovšem do bistra vrátím i při jiné, doufám že veselejší, záležitosti.

Budete-li se ale někdy potulovat po Florenci či po ulici Na Poříčí, stojí za to zaběhnout do pasáže U Hájků a zkusit bistro Le Marc. Zejména frankofilové si přijdou na své. Ale i ostatní, samozřejmě....J


                                                  



Žádné komentáře:

Okomentovat