čtvrtek 9. srpna 2012

Plyšáci útočí

Kdysi jsem měla problém uvěřit, že existuje cestovní kancelář pro plyšová zvířátka. A existuje. Sice nevím, jak prosperuje, naše domácí plyšáky jsme ještě nikam nevyslali. Většinou sobecky jezdíme sami a medvídky necháváme doma. Ovšem dle posledních informací mají plyšáci mnohem větší potenciál, než si jeden myslí. Nedávno hejno medvídků přistálo v Bělorusku. Přišlo mi to jako typická zpráva okurkové sezony nebo jako novinářská kachna, ale další vývoj moje první mínění trochu poopravil. Akce se opravdu stala! Ač reklamní záležitost, hbitě se přenesla do politického spektra. Běloruský režim to rozdurdilo na nejvyšší míru a vypověděli švédského velvyslance!
A nejen to, režim to zjevně využil k velké čistce, což mi silně připomíná doby nedávno minulé a je to smutná reminiscence.
   Plyšáci tedy velmi razantně vstupují na politickou scénu a nejenže mohou cestovat za památkami, ale mohou rozhýbat i politické dění. Budu muset na naše medvídky dohlédnout. A jsem zvědavá, jak budou Švédové kontrovat, za plyšáky vypovědět velvyslance, to chce nějako reakci. Švédské impérium by mělo vrátit úder. Zjevně nám během okurkové sezóny začíná plyšová válka

Žádné komentáře:

Okomentovat